top of page

Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων στα Χανιώτικα Νέα

Υλοποιώντας τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων ξεκινήσαμε από την ενότητα

ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ-ΕΥ ΖΗΝ: ΥΓΕΙΑ:Ευαισθητοποίηση σε θέματα αναπηρίας και ευαλωτότητας όπου επιλέχθηκε το πρόγραμμα, βάσει της SWOT ανάλυσης της μονάδας,

«Είμαι εγώ! Είμαι μοναδικός!!».

Για δύο μήνες τα νήπια του 11ου Νηπιαγωγείου Χανίων υλοποίησαν πλήθος δραστηριοτήτων στις ενότητες:

Είμαι εγώ, είμαι μοναδικός, Το αποτύπωμά μου, Βλέπω διαφορετικά, διαβάζω διαφορετικά, Εγώ και εσύ μαζί, μπορούμε καλύτερα, Μπορώ να σε καταλάβω, Μαζί μεγαλώνουμε καλύτερα, Βάζω στόχους και προχωρώ.

Όσα υλοποιήθηκαν παρουσιάστηκαν σε άρθρο στη σελίδα ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΣ της περιφερειακής εφημερίδας ΧΑΝΙΩΤΙΚΑ ΝΕΑ από τον Δάσκαλο κο Β.Κακατσάκη τον οποίο και ευχαριστούμε θερμά για το "δημόσιο βήμα":




Χαρακτηριστικά άρθρα
Πρόσφατα άρθρα
Αρχεία
Ερευνώντας με ετικέτες
bottom of page